Hemoroid Tedavisi
Hemoroid Muayene Randevusu Basur Tedavi Ücretleri

Bir çok hastalıkta olduğu gibi hastaları en kolay kandırma yolu bitkisel tedavi yöntemi olsa gerek, son zamanlarda gıda konusunda kandırmanın yoluda organik kelimesinden geçiyor. Öyleki bir markette denk geldi 10’lu yumurta paketi organik yumurta diyerek 30’lu kolinin nerdeyse iki katı fiyata satılıyordu. Allah aşkına organik yumurtamı olur ya aynı şekilde makat iç kısmında yada dışarı taşması sonucu dış hemoroid olarak tabir edilen hastalığın tedavisine yönelik uzmanlar devamlı arayış içerisindeler. Ama bizim şarlatan uzmanlar kadar başarılı olamadıkları için bitkisel karışımları akıl edemiyorlar. Değerli arkadaşlar hemoroidi besleyen damar işlevi sonlandırılmadıkça kanlanma devam edecektir. Bunun için lastikle boğma yöntemi yada benzer bilimsel tedaviler gerekmektedir. Bunun dışında bit ton uyduruk yöntem bulacaksınız. Siz aramakla uğraşmayın diye biz bir araya getirdik.

Hemoroid Muayenesi Çok Önemlidir
Hemoroit tedavisine başlamadan önce mutlaka teşhisi bir uzmana doğrulatmak gerekir çünkü hemoroid tedavisi yapıyorum derken erken teşhisin hayati önem arzettiği kötü huylu bir hastalığın tedavisinin gecikmesine sebep olunabilir. Özellikle kanamalı olgularda sebep kesin ortaya konmalıdır.Yine bunun gibi hemoroide benzeyen ama tedavisinin daha farklı olduğu apse,makat çatlağı,kondilom gibi hastalıkların iyileşmesini sağlayamaz.

Hemoroid Bitkisel Tedavi

Burada yazılan tedavilerin bilimsel desteği vce güvenilirlik testleri olmayıp daha çok rahatlamak amacıyladır.Bu uygulamalar yerine bitkisel özlerin belli oranda ve bilimsel olarak etkinliği kanıtlanmış bitkisel kapsüller tercih edilmelidir.

Rahatlatıcı Tedavi Yöntemleri
Ilık su oturma banyosu;leğene konan banyo suyu sıcaklığında suya 5-10 dakika oturulduğunda makat kaslarının rahatlamasına bağlı olarak şikayetler azalır.Suyun içine karanfil çayı konması rahatlamayı artırır.

Termofor veya sıcak tuğlaya oturma:
Sıcak sıyla aynı etkiye sahiptir istenilen ortamda uygulama rahatlığı vardır.

Sülük yapıştırma (tıbbi sülük uygulama):
Kirli kanı emince iyileşeceği düşünülür,bilisel olarak hiçbir anlamı yoktur,damar içindeki kanı çekmenin mantıklı bir yanıda yoktur.Tamamen gereksiz bir uygulamadır.

Bitkisel Hemoroid Tedavisi (Rahatlatır Tedavi Etmez)
Patlıcan sapı;Kemer patlıcanın yeşil sap kısmını 1 bardak suya bir patlıcan sapı hesabıyla kaynatıp bu sudan sabah akşam bir bardak içilir.

At kestanesi;Kestaneler ezilerek un haline getirilir yemeklerden önce bir çay kaşığı yutulur.Kanayan basurda kanamayı azaltır.

Çemen yağı;25 gr. çemen unu, 75 gr. zeytinyağı, 25 gr. çörek otu yağı, 300 gr. su karıştırılıp kaynatılır.Suyun tamamı buharlaştığında kalan yağ süzülür.Bu yağ basura sürülür basurdan kaynaklanan şikayetler azalır.

Civan perçemi pelin otu ile beraber kaynatılıp çayı hazırlanır. Bu çaydan günde bir bardak içmek ve hemoroite sürmek rahatlatıcı etki yapar.

Ezilerek un haline getirilen kara kavak tomurcukları zeytinyağı ile merhem haline getirilip basur memelerine sürülmesi şişlik ve ağrının çabuk geçmesini sağlar.

Ihlamur,keten tohumu,meyan kökü ve ceviz yaprağının beraber öğütülüp balla macun yapılıp yemeklerden 1 saat önce 1’er şeker kaşığı yenilmesi şikayetleri geçirir.

Hemoroid Bitkisel Tablet ve Kapsüller
İnternet üzerinden araştırdığım kadarıyla yüzlerce bitkisel tablet ve kapsüller var nerdeyse hepsinin ortak özelliği tamamen şarlatan zihniyetle söylenen “%100 etkili,kesin sonuç,en etkili formül,en iyisi bizimki ,3 adımda kurtulun, üç günde tedavi” gibi ipe sapa gelmez iddialarla doluydu. Hiç bir ürün, ilaç, kapsül, karışım hemoroid hastalığını bilimsel olarak tedavi edemez. Etseydi doktorlar niye hemoroid ameliyatı yapsın verir ilacı rahat ederdi. 🙂

96 Comments

Add a Comment
  1. Zümrüt..

    Hocam merhaba. Bende hamileyken basur basladi dogumdan sonra meme basi oldu dort tane wc gitmek bi izdirap ve uc litre su içiyorum kabiz yapan seyler yemiyorum ama hala kabizlik var sicak balli su ishal eder dediler iciyom banamisin demiyo. Emzirdigim icin ilac kullanamiyorum daflon ilacı var elimde ama kullaniym mi sizce. Yada ne onerirsiniz. Tesekkurler
    Opr.Dr.Ali Rıza Şahap Barlas
    Çoğu ilacın içerisinde hamilelerde kullanmayın diye yazar,10 yıldır bu ilacı hamilelerde ve lohusalarda kullandım kendisinde ve çocuğunda bir komplikasyon gelişmedi.

  2. merve

    Hocam iyi gunler ben 11ay once dogum yaptim dogumdan sonra bende hemoroid oldu inanin lavaboya gidicem die yemek yemeye korkuyorum sirf bu yuzden sutum bile olmuyo ama yememe ragmen vc ihtiyacim canimi cok yakiyo simdilik dista bir meme gozukuyo ama cok canimi yakiyo ve kasinti yapiyo doktora gittigimde hemde catlak oldugunu soyledi hocam lutfen bana kesin cozum soyleyin bundan kurtulmak istiyorum siz ameliyat kesin cozum dediniz ama benim duyduguma gore olanlar cok acili ve zor oldugunu soylediler ve korktum lutfen yardimci olun
    Op.Dr.Nizam KURTDERE
    Şikayetiniz hemoroidden çok anal fissüre bağlı,muayene bulguları desteklerse çok kolay uygulanan botox enjeksyonu önerebilirim.

  3. halide

    Merhaba,benimde hemeroid sorunum var.Patlıcan sapı suyunu denemek istiyorum.Fakat emzirmede bi sakıncası var mı?
    Op.Dr.Atilla KAYA
    sakıncası olmaz

  4. sait

    Hemoroid sorunum var kalcamda dort tane sislik var ne yapabilir
    Op. Dr. Ali Rıza Şahap BARLAS
    bir çok alternatif var ne yapılacağına muayeneyle karar veririz

  5. gül

    eşimin makatta iki tane et parçası biri büyük biri daha küçük kanamasıda oluyor canı çok yanıyor daha önce ameliyat oldu ama yine tekrarladı ne yapmamızı uygun görürsünüz yardımcı olursanız çok memnun oluruz teşekkürler
    Op.Dr.Atilla KAYA
    Makattan kan gelmesi çok ciddi bir olaydır ve her durumda kesinlikle doktora gidilmelidir.mutlaka anoskopi muayenesi yapılmalı.makat hastalıklarına spesifik çalışan kliniğe giderseniz bu konuda hertür teknolojiye sahip oldukları için ameliyatsız yöntemlerlede tedavinizi yapabilirler

  6. yasin

    Merhaba hocam 18 yaşındayım makatimda bezelye kadar şişlik olduğu farkettim. Ağrısı sancı veya kanama yok ne yapmam gerekiyor. Doktora gitsem muayne etmeden ilaç vb şeyler vere bilirmi. Teşekkürler
    Op.Dr.Nizam KURTDERE
    Anal hematom olabilir,kendiliğinden geçmezse muayene olmalısın.

  7. sevda

    meraba hocam bende de hemoraid var makatımda kanama falan yok ağrı da yok sıkıntısı tuvalete cıkamıyorum iishal olmama ragmen kilitlenmiş misali yapamıyor çıkamıyorum iç hemoroid mi benm ki hocam bağırsaklarıma mı atmış acaba sürekli gaz sıkısması yaşıyorum ve 4 5 günde lavaboya cıkabiliyorum :(korkudan su bile içemiyorum etrafımda ameliyat olanlarında hastalıklarının devem ettiğni söylüyorlar ne yapmalıyım simdiden teşekkürler.
    Op.Dr.Atilla KAYA
    şikayetiniz hemoroidden çok anal fissür.kliniğimizde muayene ücretsiz gelirseniz sorunları tespit eder ameliyatsız yöntemlerle tedavilerinizi gerçekleştirebiliriz.makat hastalıklarının ameliyatsız tedavileri için her tür teknolojiye sahibiz

  8. Masal

    Merhaba Hocam bende yıllardır hemoroid var doktor x-men diye bir ilaç verip 10 gün kullandıktan sonra geçmezse ameliyat dedi şuan 3 tane şişiğim var çok canım acıyor oturamıyorum ilaç içmekte sıkıntı çektiğimden daflon kullanamıyorum ameliyat şartmıdır yıllardır başedemedim.
    Op.Dr.Nizam KURTDERE
    Hemoroidin seviyesine göre klasik ameliyat olmadan yapılabilecek girişimler var,bantla boğma,infrared fotokoagulasyon ve THD uygulanabilir.Konuyla ilgili bilgiler http://www.nizamkurtdere.com da var.

  9. Kübra Ek

    hocam 19 yaşımdayım dünden beri bi acıyla hareket ediyorum belirtileri aynı ne yapmalıyım
    Op.Dr.Nizam KURTDERE
    Şikayetiniz anal fissür veya hemoroid olabilir,muayene ile kesin tanı koymak gerekir.Tedavi ona göre düzenlenir.

  10. kanlı nigar

    Hocam doğum yaptım ondan sonra büyük aptese çıkarken su gibi bazen damla damla kan geliyor korkuyorum yani basur mu.
    Op.Dr.Nizam KURTDERE
    Makattan kanamanın birçok sebebi olabilir,önce anoskopla muayene,sebebi bulunamazsa kolonoskopi yapmak gerekir.

  11. MehmetCenk

    Hocam muayne oldum 2.derece iç hemoroid tanısı var bende.
    Kanamam yok çok şükür.
    Şişkinlikler sadece var nasıl indiririm,memelerde şişkinlik var, kurtulmak için?,,sıcak su falan etki etmedi, ne yapmam lazım hocam?Kaplıca etkisi olur mu? tavsiyeniz nedir?Bekliyorum sayın Doktorum.
    Op.Dr.Adil ALTINSOY
    Kaplıcanın etkisi sıcak su oturma banyosu kadar olur yani kalıcı iyileşme sağlamaz
    gelirseniz en uygun yöntemle tedavinizi yapabiliriz

  12. Merve

    Hocam merhaba alti ay once sezeryan ile dogum yaptim dogumdan once hamileligimin yaklaşık yedinci ayinda makat bolgesinde bezelye kadar bi sisligimin olduğunu fark ettim. Dr um proctolog isimli kremi vermisti kullanim geçer gibioldu. Cok fazlada sıkınti vermiyordu açıkçası. Ama ne zaman dogum yaptim omrumde ilk kez kabiz oldum. Tabi haliyle cok zorlanfim ve buna bagli olarak baya acicektim ve o sisligim buyudu elimi degdigimde cnm cok yaniyodu hafifte kan gelmisti gecti sandım ama birsure sonra yjne hafif kabızlık sonrasi o sisligim cok daha buyumustu ve sanki kesk varmis gibi sislikte kremi bile zor surdumm. Hocam bana yardımcı olun olun lütfen ne yapmam gerekiyorr.
    Op.Dr.Atilla KAYA
    hemoroid ve anal fissür bir arada olabilir.muayene ile sorunlarınızı netleştirebiliriz.kliniğimiz makat hastalıkları tedavi merkezi ve ameliyatsız tedaviye yönelik her tür teknolojiye sahibiz gelirseniz durumunuzu değerlendirip anal fissür var ise botoxla hemoroid varsa yine ameliyatsız yöntemlerle tedavinizi yapabiliriz.hangi makat hastalığına sahip olursanız olun ,tedavi başarısı ve nüksü önlemek için beslenme ve tuvalet alışkanlıklarınıda düzenlemelisin.sıcak oturma banyosu dışkılama öncesi ve sonrası rahatlatır.acı ve baharatlı yiyeceklerden uzak durun ıkınma hissini arttırır.bol sebze-meyve tüketmelisiniz.kuru kayısı-incir tüketebilirsiniz.tuvalette uzun kalmayın,çok ıkınmayın,sıkışınca tuvalete gidin,ertelemeyin çünkü bekleyen dışkının suyu emilir ve sertleşir.hareketsiz bir yaşamınız varsa spora başlayın

  13. Selman çakır

    Slm hocam makatta nohuttan hafif büyük içeride şişlik var önce sağ ustteydi sonra alta ve ortaya kaydı çok aşırı ağrı yapıyor bide dışında da küçük bi meme var o acimiyor ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum lütfen yardım lutfeeeeeennnn :(((((((((
    Op. Dr. Demet Ağras
    anal hematom.tromboze hemoroid olabilir.veya herhangi bir kitlede olabilir.muayene olmalısınız ne olduğu belirlenmeli

  14. Gülay

    Meraba hocam esimin makat bölgesinde et parcasi bezelye büyüklügünde, acisi kanamasi agrisi yok sadece sürtüntüden rahatsiz ediyor hemoroid olabilirmi?
    Op. Dr. Demet Ağras
    dış hemoroid olabilir.muayene ile tanı koyup tedavi edebiliriz

  15. seval

    Selamu aleykum hocam ben ogrenciyim bende iç hemoroid var zeytinyagi iyi gelior ama bitirmio acabamakata surulenler dış hemoroid icin onun icin heralde iyilesmedi diye dusunuyom bu arada zeytinyagi hakikidir .demek istedigim şey şu dereotu bitirirmi iç hemoroidi veya başka bi tedavi varsa soylermisiniz hocam bu konuyu çok arastirdim bitkisel yolla kurtulanlar çok hocam yardimlariniz icin allah razı olsun hhocam
    Op.Dr.Nizam KURTDERE
    Hemoroid ilaçla geçmez,sadece şikayetler azalır,muayene ile kesin teşhis konup ona göre tedavi düzenlenmesi lazım.

  16. davut aydın

    hocam manisa akhisardan oturuyorum 2 aydan beri makatım içinde şişkinlik var akhisar kiraz oglu hatanesinde endoskopi yaptilar beni cbü sevk etti gastroloji ordande endoskopi ve hala bişe ürenemedim
    cok agrı var içten şişkinlik var bazen parca parca kanama oluyor o kan sanki ciger parcası gibi düşüyor
    ve hiç bir ilaçte vermediler zor durumdayım yardımınızı bakliyorum ne yapmam lazım yaşım 49 slm
    Op. Dr. Demet Ağras
    yapılan tahlilleriniz ile birlikte gelirseniz muayene ile değerlendirip sorunu tespit edebiliriz

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

© 2017
Sahibi:
Doğa Niyazi AKÇA
[email protected]

Yönetici Webmaster
Ahmet ENGİN
[email protected]